Opret organisation      Nyheder      Organisationer      Firmaer      Video      Om iAlbertslund      Kontakt
  


Cookies





 Glemt adgangskode?

Organisation-funktioner


Feature forside   Organisation-funktioner    Person-funktioner   Applikationer
På ovenstående menupunkter kan du klikke dig videre til info og vejledning om organisation-funktioner, person-funktioner og applikationer.

Herunder kan du se en liste af de features og funktioner, der uddybes på siderne.



1. Overordnede funktioner

1.1 Opret organisation


Her kan du oprette/redigere din egen organisation eller forening.

Fane: Generelt:

Her indtaster du overordnede oplysninger.

Du vælger også her, om din organisation skal være åben for, at andre må ansøge om medlemsskab. Hvis dette ikke er afkrydset, kan der kun komme nye medlemmer, hvis de inviteres.

Derudover vælges om denne organisation skal være åben, hvilket betyder, at alle der ansøger om medlemsskab i din organisation straks er medlem, uden din godkendelse. Hvis dette ikke er afkrydset, skal  alle ansøgninger om medlemsskab godkendes af administrator.

Fane: Kontaktpersoner:

Tilføj kontaktpersoner. Det kan fx. være formand, sekretær, sponsoransvarlig osv.

Fane: Administratorer:

Tilføj de personer, der skal være administratorer af din organisation.


1.2 Søg organisation


ClubSearch


1.3 Organisation-kommunikation


Gå til besked-systemet og brug det til at kommunikere til hele denne organisation eller udvalgte medlemmer på én gang. Det er kun administratorer, der kan skrive til alle på én gang.

2. Information

2.1 Information


Denne side viser alle de overordnede oplysninger om din organisation.

Præsentation: Her har din organisation mulighed for at præsentere sig med fritekst.

Kontaktpersoner: Her vises de forskellige kontaktpersoner for din organisation. Det kan være formand, sekretær osv.

Administratorer: Her vises de personer, der har rettighed til at administrere din organisation.

2.2 Medlemmer


Denne side giver dig et overblik over medlemmerne af din organisation. Du kan søge på forskellige kriterier ved at udfylde "Navn", "Født" eller "Køn" og herefter trykke "Søg". Hvis du vil se en liste over alle medlemmer, trykkes "Søg" uden først at udfylde søgekriterier.


2.3 Debatforum


Dette er debatforumet din organisation. Her kan du tilføje en debat, svare på en debat og følge med i den øvrige debat blandt medlemmerne i din organisation.


2.4 Nyheder


Denne side giver dig et overblik over nyheder i din organisation. Det er kun administratorerne for din organisation, der kan lave nye nyheder. Du kan se hvem der er administratorer i din organisation under informations-siden for din organisation ved at klikke på organisationnavnet i venstremenuen.

2.5 Opslagstavle


Dette er opslagstavlen for din organisation. Alle medlemmerne for din organisation kan lave et opslag på opslagstavlen. Det er kun den person, der har lavet opslaget samt administratoren for din organisation, der kan redigere eller slette opslaget.


2.6 Organisation billeder


Her kan alle medlemmerne for din organisation se alle de billeder, som medlemmer af din organisation har delt med din organisation. Dvs. at et medlem af din organisation, kan dele udvalgte billedalbum med din organisation under applikationen "Billeder".


2.7 Kalender


Her kan alle medlemmerne af din organisation se alle de events, der er aktuelle for dig som medlem af din organisation. Events oprettes under applikationen "Event Manager".


2.8 Fans


Her kan du se en liste af de personer, der har valgt at være fan af denne organisation via applikationen "Fans og Idoler".


3. Administration

3.1 Rediger organisation


Her kan du oprette/redigere din egen organisation eller forening.

Fane: Generelt:

Her indtaster du overordnede oplysninger.

Du vælger også her, om din organisation skal være åben for, at andre må ansøge om medlemsskab. Hvis dette ikke er afkrydset, kan der kun komme nye medlemmer, hvis de inviteres.

Derudover vælges om denne organisation skal være åben, hvilket betyder, at alle der ansøger om medlemsskab i din organisation straks er medlem, uden din godkendelse. Hvis dette ikke er afkrydset, skal  alle ansøgninger om medlemsskab godkendes af administrator.

Fane: Kontaktpersoner:

Tilføj kontaktpersoner. Det kan fx. være formand, sekretær, sponsoransvarlig osv.

Fane: Administratorer:

Tilføj de personer, der skal være administratorer af din organisation.


3.2 Tilføj medlemmer


Her kan du tilføje medlemmer til din organisation.

Ved klik på "Vælg modtagere" kommer en side frem, hvor man kan vælge 4 forskellige metoder til at invitere medlemmer til din organisation:

  • "Mine venner": Vælg blandt de venner du har på iAlbertslund.
  • "iAlbertslund netværk": Søg og vælg blandt alle medlemmer af hele iAlbertslund.
  • "Andre": Inviter medlemmer, der ikke allerede er brugere på iAlbertslund.
  • "Importer flere": Inviter mange medlemmer, der ikke allerede er brugere på iAlbertslund (brug fx. et Excel-ark med en navne-/emailliste med medlemmer).


3.3 Tilføj gruppe


Her kan du oprette en gruppering under din organisation. På den måde kan du opbygge organisationen i din organisation, så den afspejler virkeligheden 100%. Der er de samme features under en gruppe, som der er under selve din organisation.

3.4 Tilføj nyhed


Tilføj her en nyhed, så den vises på nyhedssiden for din organisation. Husk at med et billede kan du gøre nyheden endnu mere indbydende for læseren.


3.5 Invitationer og ansøgninger


Her kan du se de ansøgninger din organisation har modtaget fra personer, der ønsker at blive medlem af din organisation. Du kan også se de invitationer, der er sendt ud til nye medlemmer m.m.


3.6 Hjemmeside-værktøjer


Ved at indsætte dette link på hjemmesiden for din organisation gør du det nemt for besøgende på hjemmesiden at blive medlem af din organisation på iAlbertslund. De skal blot klikke på linket og så ansøger de om medlemsskab.


Feature forside    Organisation-funktioner    Person-funktioner    Applikationer

 
Delete item?